VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 26.03.2021 alkaen

YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA

Verkkokaupan tuotteita myy Olecranon Oy (Y-tunnus 1859485-5).
Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa sekä seuraavissa maissa: Ruotsi, Tanska, Norja, Islanti, Viro, Latvia, Liettua, Slovenia, Alankomaat, Belgia, Luxemburg, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Liechtenstein, Italia, Espanja, Ranska.

Toimituksista muihin maihin tiedustelut sähköpostitse: info@olecranon.fi

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden myyntialueiden, hintojen ja ehtojen muutoksiin.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä www.olecranon.fi-osoitteessa kaupan kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Ilmoita tilatessasi myös puhelinnumero mahdollista saapumisilmoitusta varten.

Kun olet saanut meiltä viestin tilauksesi lähettämisestä, mutta sitä ei ole toimitettu sinulle normaalin toimitusajan sisällä, kysy lähimmästä postitoimistostasi tai noutopisteestäsi, löytyykö sitä sieltä. Tämä koskee lähetyksiä, joissa ei ole seurantanumeroa. Mikäli lähetystä ei löydy, ota vasta tämän jälkeen meihin
yhteyttä sähköpostitse:info@olecranon.fi.

TILAUSVAHVISTUS

Lähetämme jokaisen onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilausnumeron
  • tilaamasi tuotteet
  • tilauksen loppusumman
  • Asiakkaan Nimen
  • Asiakkaan osoitetiedot

Mikäli teit tilauksen, muttet jostain syystä saanut tilausvahvistusta, otathan viipymättä yhteyttä myyjään sähköpostitse: info@olecranon.fi.

MAKSUTAVAT

Asiakas voi maksaa maksukortilta tai muulla Stripen tarjoamalla maksutavalla. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Irlantiin rekisteröity yhtiö Stripe Payments Europe Limited.

Stripe Payments Europe Limited
www.stripe.com/fi

Hyväksymällä nämä ehdot Asiakas hyväksyy samalla Stripen käyttöehdot (Stripe Checkout User Terms of Service, Finland: www.stripe.com/fi/checkout/terms ) sekä tietosuojaselosteen (Stripe Privacy Policy, Finland: www.stripe.com/fi/privacy ).

Muiden kuin korttimaksujen maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

isma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto: Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Enterpay Yrityslasku: Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy.

Palvelun ehdot

Tarkempi kuvaus maksutavan toiminnasta

 

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

TOIMITUSAIKA

Tilaukset käsitellään aina saapumisjärjestyksessä

Käsittelyaika tilauksellesi: 1-5 arkipäivää tilauksesta.
Arvioitu toimitusaika Suomeen: 2-4 arkipäivää tilauksen käsittelystä
Arvioitu toimitusaika muihin maihin: 3-7 arkipäivää tilauksen käsittelystä

Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Olecranon ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy. Emme vastaa kansallisten juhlapyhien aiheuttamista viivästyksistä toimitusaikoihin.

TOIMITUSTAPA

Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä riippuen tilauksen koosta. Lähetysten välittäjänä toimii Posti (Posti Group Oyj) ja sen yhteistyökumppanit. Mikäli välittäjä on muu kuin Posti tai sen yhteistyökumppani siitä ilmoitetaan tilaajalle erikseen.
Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta, veloitamme tästä aiheutuneet kulut asiakkaalta. Myös asiakkaan puolelta virheellisen tiedon antamisesta aiheutuvat kulut veloitamme asiakkaalta (esimerkiksi väärä osoite / puhelinnumero).

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut, ne ilmoitetaan tilauksen teon yhteydessä.

XCLIP-kyynärsauvapidike
Suomeen: 5 €
Eurooppaan: 9 €.

YSTAND-lattiateline ja LRACK-seinäteline kyynärsauvoille
Suomeen: 15 €
Eurooppaan: 25 €

VAIHTO JA PALAUTUS

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien.
Mikäli kyseessä on postitoimitus, jossa ei ole seurantamahdollisuutta, toimitus lasketaan toimitetuksi ja vastaanotetuksi 8 päivää lähetyspäivästä.

Mikäli palautettava tuote ei ole viallinen, palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Palauttaminen onnistuu ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse info@olecranon.fi ja pyytämällä tarkemmat ohjeet palautusta varten.

VIRHEELLISET TAI VIOITTUNEET TUOTTEET

Mikäli tuote on vioittunut tai muutoin virheellinen, ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta osoitteeseen info@olecranon.fi.

Mikäli kyseessä on postitoimitus, jossa ei ole seurantamahdollisuutta, toimitus lasketaan toimitetuksi ja vastaanotetuksi 8 päivää lähetyspäivästä.

Emme vastaa rikkoutuneen rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA

Emme vastaa uudelleen toimituskustannuksista, mikäli asiakkaan antamat osoitetiedot eivät ole oikein.
Noutamaton, meille palautunut paketti käsitellään aina palautuksena. Emme uudelleen postita palautuneita paketteja.

Paketin noutopaikasta noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus.
Lunastamattoman paketin palautumisesta peritään erillinen 20 euron maksu.

Tarkista paketin kunto heti noutaessasi tilaustasi. Mikäli lähetys ja tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tee postissa asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin: info@olecranon.fi.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@olecranon.fi

MUUTA

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.